De sector transport & logistiek is bekend van het efficiënt en veilig verplaatsen van goederen en mensen van de ene locatie naar de andere. Met de juiste technologie helpen wij jou om leveringsprocessen te stroomlijnen, voorraden inzichtelijk krijgen en het service niveau te verhogen.
Lees hieronder hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen met inzicht in data, systemen en optimaliseer je workflows.
Waar moeten we beginnen?
Een vraag die wij regelmatig krijgen, ons antwoord: Zonder solide onderzoek, geen juiste digitale oplossing. Inzicht in de huidige workflows van jouw organisatie is essentieel om tot een goed advies te komen. Daarom voeren wij bij elk digitale vraagstuk een de zogenoemde workflow analyse uit als begin.
Wij werken niet vóór klanten. Wij werken mét klanten. Wij helpen o.a. deze bedrijven in de transport & logistiek, elk met hun eigen uitdaging en oplossing.
Met een workflow analyse brengen we de processen van jouw organisatie in kaart. Met als doel: een overzicht van de huidige workflows, digitale verbeterpunten, de klantcontactreis en een concreet digitalisatie advies.
Tijdens de Workflow Analyse lopen wij per workflow een dag of dagdeel mee binnen jouw organisatie.
De verkregen informatie verwerken we in drie onderdelen:
Elke sector heeft zijn of haar eigen uitdagingen, door meerdere klanten te bedienen binnen de sector transport & logistiek hebben wij ervaring met oplossingen op maat.
Door (API) koppelingen te maken tussen systemen, het maken van dashboarding en procesoptimalisatie helpen wij bedrijven groeien, kosten besparen en met blije werknemers.
Daarnaast zijn er ook altijd uitdagingen op het financiële proces zoals het juist & tijdig factureren aan klanten. Wij hebben ervaring met het koppelen van Exact, AFAS & andere financiële pakketen.
Doordat we hetzelfde DNA hebben, verloopt de samenwerking eigenlijk altijd vlekkeloos. Sterker nog, we worden regelmatig verrast door de dames en heren van Nextly.