Door data in te zetten als sleutel tot succes, hielp Nextly mee de basis te leggen om Vascobelo als koffiemerk te laten excelleren door een webshop op maat, met een eigen bestel omgeving voor de B2B klanten en mét voldoende personeel in dienst.
Gezien de huidige schaarste aan arbeidskrachten is het imago van een bedrijf als employer brand belangrijker dan ooit. In elke branche, maar vooral in de horeca. Een aantrekkelijk imago, profiel en cultuur is een noodzaak om de interesse van potentiële nieuwe medewerkers te wekken. Als mensen deel willen uitmaken van uw beweging en het gevoel hebben dat ze bij jou horen, ben je een stap voor.
De volgende aanpak was fundamenteel voor het succes van de campagne: het aantrekken van kwalitatieve kandidaten op basis van Vascobelo’s merkwaarden.
Naast de fysieke winkel heeft Vascobelo ook een webshop. Door te kijken naar optimalisaties in bestelprocessen hebben we proactief kunnen zorgen voor een betere omzet.
Om de plekken zo snel mogelijk te vullen, creëerden we naast een webshop op maat een aparte careers-site, die gelinkt staat aan het AI-gedreven Recruitee platform.
Hierbij was het marketingteam van Huray betrokken, dat Vascobelo creatieve en technische campagne-ondersteuning gaf. ‘Be your finest self’ werd uitgerold op Google Ads, Meta en LinkedIn. Mét resultaat.